Voorpret, koffers pakken en een afgebroken tand ! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Jacqueline Jansen - WaarBenJij.nu Voorpret, koffers pakken en een afgebroken tand ! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Jacqueline Jansen - WaarBenJij.nu

Voorpret, koffers pakken en een afgebroken tand !

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

05 November 2017 | Nederland, Helmond

Laatste dag in Helmond. Koffers en handbage zijn gepakt. We vertrekken morgen al om 08.00.u richting Schiphol, Stefan brengt ons daar naar toe. Uiterlijk 10.15.u moeten we aanwezig zijn. We vliegen om 12.45.u.Vervolgens vliegen we naar Hong-kong dit gaat ongeveer 11 uur duren. Van Hong-kong vliegen we uiteindelijk naar Hanoi, vliegtijd 2,5 uur. In Vietnam is het 6 uur later dan in Nederland. We komen rond 11.45.u aan in Hanoi, Vietnamese tijd.
We willen jullie op deze manier een beetje op de hoogte houden van ons avontuur in Vietnam. Volgens mij moet dit lukken want in elk hotel is gratis wifi aanwezig. Doeiiiiii